7 Haziran 2012 Perşembe

**......... BİR PARÇASI SEN !!! **

Seni Seviyorum...
Bunu düşünürken,
İçimdeki deniz kabarıyor,
Tüm sular taşıyor, fırtınalar çıkıyor,
Depremler oluyor,afetler kopuyor,
Sonra tüm dünya yeniden kuruluyor,
Güneş doğuyor,çiçekler açıyor.
Ruhumun dinginliğiyle hafif bir rüzgar esiyor.
Hani yüksek bi yerden atlarken,
hissettiğin o müthiş heyecan varya,
Kalbinden kopan o kıvılcım,
Tüm vücudunu dolaşır ya saniyeler içinde.
Aynı öyle işte..!
Müthiş bir heyecanla seviyorum seni
Ve sana dair herşeyi...

Hissediyorum ya hani
Çimlere düşen çiğin kokusu gibi
Gözkapaklarım kapanıyor,
Ve içime çekiyorum seni.
Unut diyor bu his bana,
Arınsın ruhun tüm yorgunluklarından,
O, geldi artık,bırak kendini,
Tüm hırçınlığını, yaralarını,
Güvensizliğinin duvarlarını yık gitsin!
Geçmişin kıyılarına savur gitsin tüm siyahları..
Sen kendini sadece O'na bırak ...
Kendini,
Ona bırak gitsin!!!

İçimde öyle büyüyorsunki
Tüm yollarım sana dair artık,
Her hayalimin içinde bir, sen.
Her cümlemin bir kelimesi, sen.
Yemeğimin bir lokması,
İçtiğim suyun bir damlası,
Aldığım nefesin bir parçası,
Sen!
Öyle büyük seviyorum ki seni
Ve sana dair herşeyi,
Artık hayatımın bir parçasısın sen!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder